Announcement

Announcement Module
Collapse
No announcement yet.

Macam mana nak belajar menembak kat Malaysia/KL ?

Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Macam mana nak belajar menembak kat Malaysia/KL ?

    Aku tak nak ler jadi polis/ soljar/ or pak guard. Ada orang kata kalau masuk Malaysia Rifle Assosiation boleh belajar menembak. Betul ker?

  • #2
    Aku rasa kalu ko join Rela, berkemungkinan ko dapat belajar menembak.

    Comment


    • #3
      Salam...

      Waaa. Ada gak member yg minat menembak eh! Sri pun minat gak tapi tak pernah berpeluang nak try. Rasanya kalau nak masuk kelab, ada kat Subang Jaya tapi kena bayor aa.

      Selain Rela, ada cara lain tak?

      Comment


      • #4
        ahaks ko nak belajar menembak aa...mula2 basic die ko kena terror menembak cicak kat umah ko....kaslau ko past tembak cicak ...pastu ko leh join mana2 club yg ajar menembak....hehe

        Comment


        • #5
          yg aku tau kalau nak belajar menembak dengan kos yg murah, pergi la menembak kat funfair, untung2 balik leh dapat adiah...hik hik hik

          Comment


          • #6
            ahaks...ok gak nembak kat funfair...aku dulu nembak ....dapat jam dinding....tu pun lepas aku acah apek jaga gerai tu..kalau tak jatuh benda tu ..last peluru aku tembak pala botak die...sib baik jatuh...guahahhaha

            Comment


            • #7
              Salam...

              Hampeh korang ni.

              Comment


              • #8
                Assalamualaikum ..

                aku penah dapat wakil untuk SUKMA pahang .. tapi aku tak nak .. ntahlaa .. padahal benda nih laa aku minat
                dari kecik .. lagi .. bila dah dapat tak nak laks .. nyesal
                sungguh rasanya .. iskh ..
                masa masuk kadet polis .. merasa laa M16 .. tuuu ..

                Comment


                • #9
                  wz up semua
                  baik ko masuk kadet polis
                  dpt tembak free pakai m16tu......
                  chow

                  Comment


                  • #10
                    Posting asal oleh Man_United
                    Assalamualaikum ..

                    aku penah dapat wakil untuk SUKMA pahang .. tapi aku tak nak .. ntahlaa .. padahal benda nih laa aku minat
                    dari kecik .. lagi .. bila dah dapat tak nak laks .. nyesal
                    sungguh rasanya .. iskh ..
                    masa masuk kadet polis .. merasa laa M16 .. tuuu ..
                    cam na ko mula terlibat ngan menembak ni?
                    Tak tak de peluang lagi kot!!!

                    Comment


                    • #11
                      Assalamualaikum ..

                      Posting asal oleh Quali
                      cam na ko mula terlibat ngan menembak ni?
                      Tak tak de peluang lagi kot!!!
                      selain daripada pengambilan pelajar sekolah menengah
                      diaorang buat pemilihan then try laa sensorang ..
                      yang pergi selsection tuh ..

                      lagi satu masa pertandingan menembak m16 kadet polis
                      diaorang pilih yang poin tinggi ..

                      rasanya umur cam aku nih dah takde peluang kott ..
                      diaorang amik bebudak sekolah menengah jerk ..

                      Comment


                      • #12
                        maestro dulu pun menembak gak... kalu Man_United wakil pahang.. maestro lak untuk terengganu.. maestro terlibat dalam pemilihan utk sukma dan sukan komenwel... tapi maestro terpaksa tarik diri sebab nak periksa...

                        seronok bila kekawan bagitau dapat pergi merata-rata tempat.. dalam dan luar negara... jeles la pulak...

                        Comment


                        • #13
                          Aku ingat la...kekawan kita ni, semuanya ada bakat!!!

                          Maestro dan man_united, leh masuk askar...mano la tau, kot2 malaysia kurang tentera nak serang musuh, leh import korang masuk

                          Comment


                          • #14
                            Assalamualaikum ..

                            masuk askar ..
                            memang minat gaks .. ntahlaa ..
                            tapi kalau aku dapat undur masa lalu ..
                            mesti aku tak tarik diri dari wakil pahang tuh ..
                            menyesal nih .. sampai sekarang tau ..

                            Comment


                            • #15
                              huh.... ada gak keinginan nak blajar menembak ni... rasa cam best je...... tak sangka gak Sri pun minat ek...

                              Comment

                              Working...
                              X