Announcement

Announcement Module
Collapse
No announcement yet.

Zach x-factor non-muslim

Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zach x-factor non-muslim

    betol ka ??
    sorry aku outdated sket..
    sapa ada biodata dia ?

  • #2
    dia budak sarawak kan???

    Comment


    • #3
      dia kristian, orang sabah ke sarawak... tapi taktau ler kot dah masuk Islam tapi aku tatau..

      macam ex-xfactor yang lagi sorang tuh... dah masuk Islam dah.. nama Hafiz..

      Comment


      • #4
        x-fact0r nie ap0??? sejenis game ker???

        Comment


        • #5
          Kiriman asal oleh r2d2
          x-fact0r nie ap0??? sejenis game ker???
          Lor ko ni... takkan game pon ada religion. X-Factor tu band.

          Comment


          • #6
            Assalamualaikum ..

            yang aku tahu sorang tu, dah masuk Islam ..
            namanya Hafiz, yang Zach nih tak tahu laks aku ..

            Comment


            • #7
              aiskrim walls pon ade x factor gak. ahahhaha

              Comment


              • #8
                lar...tak tau ke zach tu non-muslim...dia org s'wak...

                Comment


                • #9
                  owh
                  terima kasih
                  bukan apa...sekali pandang mcm pure malay
                  aku ternampak nama dia dalam finalist artis bukan melayu blaa blaa dalam anugerah BP(kalau x silap)

                  Comment


                  • #10
                    hm.. kalau setakat nampak nama die dlm list artis bukan melayu takkan lak terus nak kata die non-muslim.. (in case kalau org lain la..) contoh cam louisa chong tu ke..

                    Comment


                    • #11
                      zach x-factor kan bukan Islam..
                      apa la...den bukan org seni pon tau

                      Kak-El-sebab tu la ogy buka topik baru pasal benda ni..apo la hang...

                      Comment


                      • #12
                        Kiriman asal oleh Kal-El
                        hm.. kalau setakat nampak nama die dlm list artis bukan melayu takkan lak terus nak kata die non-muslim.. (in case kalau org lain la..) contoh cam louisa chong tu ke..
                        lol,thats why im asking to u guys...
                        aiyakk

                        Comment


                        • #13
                          Eheksz... zack mmg non-muslim.. owang sarawak..
                          Dulu tatau gaks dia ni non-muslim tp dpt tau bila baca artikel mende ntah dia celebrate krismas! Kristian dia nih!
                          Slalu tgk dia blakon dlm Astana Idaman!

                          Comment


                          • #14
                            Pernah jumpa dia kat tgv klcc, masa tu dengan sorg minah tu cukup main kepit lagi... rasanya pompuan tu melayu kot tapi tak taulah jenis muka cam si zach ni jugak...

                            ada a few gak celeb yg non-malay tapi muka cam org melayu cam Hans Isaac, Melissa Maureen (yg iklan dia cucuk straw dlm popcorn), Daryl (Iklan DHL), vokalis flop poppy tu (sape tah nama dia)...

                            Comment


                            • #15
                              laaaa....mami pung baru tau yg zack nih non muslim...mami start minat mamat nih bila tengok lakonan dier dalam DIARI ROMEO...beesttt.....kelakar masa scene nyanyi lagu "KAU DEWI PUJAAN JELITA.."

                              Comment

                              Working...
                              X