Announcement

Announcement Module
Collapse
No announcement yet.

Kumpulan Rock dulu-dulu....

Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kumpulan Rock dulu-dulu....

    Mana pergi kumpulan zaman 80-an dulu tu ha...yg aku ingat la:

    1. D'Riyadh - dah jadi ustaz dah vokal dia
    2. Junction - lagu dia best gak
    3. Desire - lagu2 dia best..
    4. Fatamorgana
    5. Infectious Maggot
    6. Olan
    7. Babylon


    byk dari zaman Battle of the Band dulu....

    tolong sambung kalau korang ingat....

  • #2
    uhuh tak tau sgt la band-band 80-an ni. Siapa yg oldtimer tu sila sambung skit..

    Comment


    • #3
      Ella & the Band
      Lefthanded

      pastu Rahim Maarof pon ada band dia kan?

      Comment


      • #4
        Ella & The Boys
        Shima & The Boys
        Rahim Maarof & Whitesteel
        Metalian
        Scandals
        Burnmark
        D' Febian
        S.Y.J.
        Uish... kalau nak list banyak tuh....

        Infectious Maggot masuk kategori jugak ke?

        Comment


        • #5
          search
          rusty blade
          lefthanded
          bpr
          junction
          may
          febian
          sweet charity
          melissa
          syj
          etc... janji hard rock

          Comment


          • #6
            ellycats
            mega
            black dog bone

            Comment


            • #7


              la ni..generasi kanak2 plak bermaharaja lela

              spin
              anak2 belalang
              tumuk
              old boys
              nakiu

              caitss

              Comment


              • #8
                boleh ke WING tak ingat?????sejatiii...(sekarang tak minat.....)

                Comment


                • #9
                  wings..
                  search..
                  junction..
                  FRU..
                  medicine..
                  dinamik...
                  ekamatra
                  blackrose..
                  bloodshed..
                  crossfire..
                  CRK..
                  Damasutra..
                  FTG...
                  Gamma..
                  Gersang..
                  Graviti..
                  HandyBlack..
                  Laksamana..
                  Loving Born..
                  Meditasi..
                  Menara..
                  Metafora
                  Metallian..
                  Panji..
                  UG14..
                  U-Topia..
                  Sofea...
                  Vargrant..
                  Visa..

                  Comment


                  • #10
                    heheheee.... WINGS x ada dlm listing... hahahaaa........

                    Comment


                    • #11
                      emm semua tu aku layan sebab zaman tu aku sibuk main gitar boleh dikatakan semua kumpulan tu aku layan consert dia

                      Comment


                      • #12
                        Assalamualaikum ..

                        laguČ dia orang nih jarang dah aku layan ..
                        kalau duluČ biasa gaks , masa kecikČ dulu kerk ..

                        Comment


                        • #13
                          wings merupakan kumpulan rock yg paling lama bertahan di malaysia

                          Comment


                          • #14
                            hehe... la ni banyak kompilasi album dari kump 80 an ni...!!

                            Kawan aku cakap.. Album tu lagi stok merana....!!
                            Oang kecewa jer suka dengar...

                            Aper pun Double Trouble Besh..!! Search & Wings

                            Samarkand (bloodsheed) ..... paling besh...!!

                            Comment


                            • #15
                              unutk rock melayu ker atau rock inggeris sekalik?

                              -cheers-

                              Comment

                              Working...
                              X