Announcement

Announcement Module
Collapse
No announcement yet.

Siapa kat cni suka main game tekken/lawan2(terror main)....

Page Title Module
Move Remove Collapse
This topic is closed.
X
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • [PS2] Siapa kat cni suka main game tekken/lawan2(terror main)....

    Nk cr org yg terror main...ada x?Jom kenal2......

  • #2
    Re: Siapa kat cni suka main game tekken/lawan2(terror main)....

    Main PS2 ke? .

    Comment


    • #3
      Re: Siapa kat cni suka main game tekken/lawan2(terror main)....

      Xkisah ar ps2,ps3,xbox ke..yg berkaitan dgn lwn...(fight)

      Comment


      • #4
        Re: Siapa kat cni suka main game tekken/lawan2(terror main)....

        Kalo lu main PS2, wa main PSone, tak best la nak sembang.

        Comment


        • #5
          Re: Siapa kat cni suka main game tekken/lawan2(terror main)....

          wa maen tekken 3 kat enpon je...

          Comment


          • #6
            Re: Siapa kat cni suka main game tekken/lawan2(terror main)....

            tekken da lama tinggal..

            zaman tok undan dulu ada gak la layan SF dengan KOF..

            Comment


            • #7
              Re: Siapa kat cni suka main game tekken/lawan2(terror main)....

              (ErFI)=xkisah ar ps1 or ps2 janji terror main itu je....(otakk..otakk)=dlm hp pon bleh main tekken?terror ke tu?huhu.....

              Comment


              • #8
                Re: Siapa kat cni suka main game tekken/lawan2(terror main)....

                tu bukan terror but horror...
                otaaakkkk,,,,otaaaakkk,,,

                Comment


                • #9
                  Re: Siapa kat cni suka main game tekken/lawan2(terror main)....

                  Comelnya thread ni. .

                  Comment


                  • #10
                    Re: Siapa kat cni suka main game tekken/lawan2(terror main)....

                    suke pakai kyo.. guna combo demi combo bagi lawan mampus

                    Comment


                    • #11
                      Tekken ada kyo ke plak skang ni?

                      Sent from my GT-P1000 using Rimautalk

                      Comment


                      • #12
                        Re: Siapa kat cni suka main game tekken/lawan2(terror main)....

                        Lawak ar korg ni...xkisah ar kreater apa pon janji terror...ada berani lwn ngan aku?

                        Comment


                        • #13
                          Re: Siapa kat cni suka main game tekken/lawan2(terror main)....

                          berani lawan kt arcade la...PS PS ni aku xde...org meskin

                          Comment


                          • #14
                            Re: Siapa kat cni suka main game tekken/lawan2(terror main)....

                            Originally posted by eGames View Post
                            Lawak ar korg ni...xkisah ar kreater apa pon janji terror...ada berani lwn ngan aku?
                            Street fighter la bang

                            Comment


                            • #15
                              Soul edge la jom..aku pakai seung mina jek

                              Sent from my GT-P1000 using Rimautalk

                              Comment

                              Working...
                              X