Announcement

Announcement Module
Collapse
No announcement yet.

Konvo atau Tak Nak Konvo

Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Konvo atau Tak Nak Konvo

    Salam semua , Politeknik dijangka akan konvo pada Julai 2012 ini , tapi saya ada komitmen lain..boleh ke kalau tak konvo? wajib ke konvo ni?

  • #2
    Re: Konvo atau Tak Nak Konvo

    xwajib pun..kalau kat tempat kitaorang..kalau xnak datang majlis, boleh suruh u poskan transkrip..
    kalau kat politeknik x bape arif sgt....

    Comment


    • #3
      Re: Konvo atau Tak Nak Konvo

      rugi la xdapat baleng mortar board

      Comment


      • #4
        Re: Konvo atau Tak Nak Konvo

        Originally posted by julianijamil View Post
        xwajib pun..kalau kat tempat kitaorang..kalau xnak datang majlis, boleh suruh u poskan transkrip..
        kalau kat politeknik x bape arif sgt....
        tapi bukan ada nak kena bayar gak ke? itu untuk ape ek?

        Comment


        • #5
          Re: Konvo atau Tak Nak Konvo

          pegi la...nanti dah tua ada la kenangan...leh tunjuk kat cucu...

          Comment


          • #6
            Re: Konvo atau Tak Nak Konvo

            Originally posted by TheSnub View Post
            tapi bukan ada nak kena bayar gak ke? itu untuk ape ek?
            memang kena bayar jugak..datang ke x datang kena bayar jumlah yang sama..xtau ape reason u buat mcmmtu..maybe nak galakkan semua orang hadir mjlis konvo kut...

            Comment


            • #7
              Kita bukannya grad setiap tahun..so kalo boleh datang datang je la..bab komitmen boleh arrange kot. Everybody have their own commitment kot.

              Sent from my GT-P1000 using Rimautalk

              Comment


              • #8
                Re: Konvo atau Tak Nak Konvo

                Originally posted by rimau_kumbang View Post
                Kita bukannya grad setiap tahun..so kalo boleh datang datang je la..bab komitmen boleh arrange kot. Everybody have their own commitment kot.

                Sent from my GT-P1000 using Rimautalk
                sokong pendapat bam rimau...tgh arrange family dtg johor for my convocation next month....

                Comment


                • #9
                  Re: Konvo atau Tak Nak Konvo

                  Originally posted by TheSnub View Post
                  Salam semua , Politeknik dijangka akan konvo pada Julai 2012 ini , tapi saya ada komitmen lain..boleh ke kalau tak konvo? wajib ke konvo ni?
                  Takdehal kalo tak datang sebenarnya. Lagi best kalo ko boleh buat rekod tak datang konvo dari dip sampai phd.

                  Comment

                  Working...
                  X