Announcement

Announcement Module
Collapse
No announcement yet.

kerusi Urut

Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • kerusi Urut

    aku nak tanya pendapat pasal kerusi urut yangbanyak diiklankan di tv dan radio.. ada sesiapa pernah beli tak. ok tak?

  • #2
    Re: kerusi Urut

    kerusi urut?
    Gintell lebih kurang RM6K..
    mmg best.. tak yah org urutkan kita lagi.. hehehe

    Comment


    • #3
      Re: kerusi Urut

      nak beli kerusi seperti dibawah.. arga dlm rm4K. sbb tgh promosi. kalu tak lebih dar rm5K..

      leh tgk link dia kat

      http://www.ogawa.com.my/product.php?...ubcat=34&id=41




      Last edited by takdokla; 03-12-05, 03:13 PM.

      Comment


      • #4
        Re: kerusi Urut

        kalau nak beli test dulu...
        kalau yg murah sgt takut sakit.. tersalah urat.....

        p/s: kecian bapak2 ayam makin tersepit rezeki dier sebab xyah cari org nak urut ... skrg hari2 bleh urut..PERCUMA lagi.. byr bil letrik jer

        Comment


        • #5
          Re: kerusi Urut

          tak da krusi tu...tp teringin gak..best ekk kalu ada...asal penat dok je atas krusi....kalu tak balek keje penat kena urut sendirik kaki nie...bestnyaaaaa..urut pastu dengo lagik yg mendamaikan...uhhhh

          Comment


          • #6
            Re: kerusi Urut

            Kerusi urut? mahal seh kerusi neh! bleh beli laptop! huhu....tp klau duduk atas kerusi nih mmg selesa...hehe.....

            Comment

            Working...
            X