Announcement

Announcement Module
Collapse
No announcement yet.

Jenama/model motosikal yang korang pakai

Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Jenama/model motosikal yang korang pakai

    1. Suzuki RC100
    2. Yamaha Lagenda (Berjasa betul dia ni)
    3. Sym VTS200

    Comment


    • #17
      Re: Jenama/model motosikal yang korang pakai

      1. Kriss II mase tingkatan 3
      2. Yamaha 125zR tukar kriss dgn mak sedara... sampai tingkatan 5 bagi kat sepupu pakai
      3. Honda cup arwah ayah punya... sekarang bagi kat adik2 pakai
      4. Honda Wave baru setahun pakai...
      5. Yamaha FZ150i... coming soon

      Comment


      • #18
        Re: Jenama/model motosikal yang korang pakai

        kriss 11o ajer.......

        Comment


        • #19
          Re: Jenama/model motosikal yang korang pakai

          dolu
          -honda ex5
          -yamaha virago 250
          -honda shadow 600

          skarang
          -lagenda 110...tue pon berebut ngan adik...

          Comment


          • #20
            Re: Jenama/model motosikal yang korang pakai

            masa blaja:-kriss II ayah aku
            skrg-GT 128

            Comment


            • #21
              Re: Jenama/model motosikal yang korang pakai

              Yamaha Nouvo S.....dah 2 thn dah pun...

              Comment


              • #22
                Re: Jenama/model motosikal yang korang pakai

                EX5 tetap dihati...
                dah 5tahun...

                Comment


                • #23
                  Re: Jenama/model motosikal yang korang pakai



                  wa pakai yamaha TZM...

                  amacam.. nk race bitau jer.... ngahahaha...

                  Comment


                  • #24
                    Re: Jenama/model motosikal yang korang pakai

                    1st moto - ex5 tahun 1995
                    2nd moto - kriss 2 tahun 1998
                    comng soon - hajat dihati nak beli lc ronda2 kat taman jerr...

                    Comment


                    • #25
                      Jenama/model motosikal yang korang pakai

                      RX-Z 1st generation tahun 1988 punyer...giler terbaik, aku orang ke-4 pakai dan orang awam pertama. 3 pemilk sebelom aku ialah polis....

                      -cheers-

                      Comment


                      • #26
                        Re: Jenama/model motosikal yang korang pakai

                        suzuki shogun malatoopp

                        Comment


                        • #27
                          Re: Jenama/model motosikal yang korang pakai

                          kriss 100
                          syg ow moto modenas ni 7 tahun tp still besh tkpernah overhaul

                          akan datang
                          125zr atau fz150i

                          Comment


                          • #28
                            Re: Jenama/model motosikal yang korang pakai

                            Originally posted by oxigen View Post
                            RX-Z 1st generation tahun 1988 punyer...giler terbaik, aku orang ke-4 pakai dan orang awam pertama. 3 pemilk sebelom aku ialah polis....

                            -cheers-
                            5 speed..
                            bunyi ekzos boleh buat kena maki dgn jiran2

                            Comment


                            • #29
                              Re: Jenama/model motosikal yang korang pakai

                              Dulu masa zaman UiTM, wa bawak Panter Jerung.

                              Comment


                              • #30
                                Re: Jenama/model motosikal yang korang pakai

                                Firs motor aku NSR 150RR
                                masa tu tengah study kat Skudai...
                                lama gak pakai dekat 10 tahun....
                                sempat lah merasa sampai dah kahwin...
                                lepas tu rosak... tersadai kat bengkel tak ambik2 lagi.... (lama dah tu ader lah 4 tahun)

                                Second motor
                                Spoiler:




                                Honda C70...
                                despert sangat nak pakai motor... aper idaknya kalau nak beli gula pon kener pakai keter.....
                                motor nik ader sampai sekarang..... aku baut motor ulang alik pergi kerja +++ motor belasahhan

                                Third motor

                                Spoiler:


                                Baru jer beli GT 128...
                                masih baruuuuuuu
                                Motor nik tuk orang rumah aku pergi kedai ngan hantar anak kesekolah...
                                aku masih lagi sayang ngan motor C70 aku...
                                kekadang bawak gak GT nik...
                                Last edited by NAZIRAN1979; 11-10-10, 01:37 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X