Announcement

Announcement Module
Collapse
No announcement yet.

【 MISTERI 】Bayi 9 bulan hilang dalam kandungan

Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 【 MISTERI 】Bayi 9 bulan hilang dalam kandungan

    ALOR STAR: Impian seorang anggota tentera untuk menimang cahaya mata sulung hasil perkongsian hidup selama dua tahun dengan isterinya tidak tercapai selepas bayi yang dikandung suri rumah itu disahkan hilang selepas sembilan bulan mengandung.






    camana boleh hilang? 9 bulan pulak tu. perut kempis tiba - tiba ke?
    Berita lanjut...

  • #2
    Re: 【 MISTERI 】Bayi 9 bulan hilang dalam kandungan

    .baru terdengar berita berkenaan dlm radio....
    ..pikir cara logik mustahil....kalau dari segi saintifiknya..pun rasa...kes ni jarang2 berlaku...
    tapi semua nie KETENTUAN ALLAH.......pasti ada HIKMAH di sebalik semua ini.....
    moga2 pasangan berkenaan menerimanya dengan hati terbuka

    Comment


    • #3
      Re: 【 MISTERI 】Bayi 9 bulan hilang dalam kandungan

      Mesti ada penjelasan baik dari segi agama mahupun sains, kdg2 perkara yg jarang2 berlaku ni mmg mengejutkan. So xboleh terus jump to conclusion.

      Comment


      • #4
        Re: 【 MISTERI 】Bayi 9 bulan hilang dalam kandungan

        oh tingat lak dlu ade thread srupa camgini yg kupia bukak >> Bayi hilang dalam kandungan!!!

        .

        Comment


        • #5
          Re: 【 MISTERI 】Bayi 9 bulan hilang dalam kandungan

          dulu pun kat ALOR STAR
          yg ni pun kat ALOR STAR

          orang - orang ALOR STAR kena jaga - jaga lorr...






          .

          Comment


          • #6
            Re: 【 MISTERI 】Bayi 9 bulan hilang dalam kandungan

            huhu.. tu la. igtkan terbace news sama.. cam srupe lak.. mimpi je lain.. pastu kne kat suri rumah..

            .

            Comment


            • #7
              Re: 【 MISTERI 】Bayi 9 bulan hilang dalam kandungan

              gangguan jin tu ..x tau la jin Islam ke kapir. Mesti ade pape yg menarik perhatian jin
              tu sampai sanggup jin tu culik anak manusia.

              Mungkin zuriat tu drp Jin ..mungkin time dorang main tak ambil langkah berjaga2 atau
              baca pape yg patut ..so jin tumpang main same.

              sekadar andaian aku je


              .

              Comment


              • #8
                Re: 【 MISTERI 】Bayi 9 bulan hilang dalam kandungan

                Originally posted by asura View Post
                Mungkin zuriat tu drp Jin ..mungkin time dorang main tak ambil langkah berjaga2 atau
                baca pape yg patut ..so jin tumpang main same.
                huii.. bole ke camgitu? tumpang2 join? ...

                .

                Comment


                • #9
                  Re: 【 MISTERI 】Bayi 9 bulan hilang dalam kandungan

                  uwm
                  yang ni kempis mase mngandung ke dah beranak?
                  conpius laa.
                  chunli,acu kabo gop

                  Comment


                  • #10
                    Re: 【 MISTERI 】Bayi 9 bulan hilang dalam kandungan

                    dok paham la soklan mu apiq.. harap mahap la yep. hihi...

                    dok dang branok lg la tusss.

                    .

                    Comment


                    • #11
                      Re: 【 MISTERI 】Bayi 9 bulan hilang dalam kandungan

                      kalau ikut kata org tua2.. bayi tu dicuri bunian/jin..
                      mcm yg asura kata..

                      samada jin/bunian terpikat pada bayi tu atas aspek2 tertentu.. or semasa ehem ehem.. tak baca doa dan langkah berjaga2.. maka benih jin/bunian ditumpangkan.. jadi bila sampai masanya.. diorang amikla semula

                      tu sbb org tua2 kdg riuh kat pompuan ngandung ni .. suh jaga elok..
                      jgn kuar malam2.. jgn kuar senja2.. jgn kuar tengahari rembang..
                      Last edited by Tempe; 04-12-08, 11:03 AM.

                      Comment


                      • #12
                        Re: 【 MISTERI 】Bayi 9 bulan hilang dalam kandungan

                        so sape hok muda - muda tu rasa benda jin / jembalang / mambang / bunian ni doh tak relevan zaman moden ni dokleh cakap besar sangat la lepas ni. mulut tu kena jaga sikit.







                        aku pun nasihatkan utk aku sekali

                        Comment


                        • #13
                          Re: 【 MISTERI 】Bayi 9 bulan hilang dalam kandungan

                          dulu penah tengok dokumentari pasal nih..ikut medical depa kate nihh kandungan anggur kalo tak silap

                          Comment


                          • #14
                            Re: 【 MISTERI 】Bayi 9 bulan hilang dalam kandungan

                            jangan duk lalu bawah ampian lagi satu tempe.
                            tu kne ingat tuh
                            hurm
                            kalu bini haku la kene gitu,aku hok nangis.
                            bukan bini aku
                            haha

                            Comment


                            • #15
                              Re: 【 MISTERI 】Bayi 9 bulan hilang dalam kandungan

                              kandungan anggur?
                              ape tu gard?

                              Comment

                              Working...
                              X