Announcement

Announcement Module
Collapse
No announcement yet.

Rahsia alamat pergerakan tubuh

Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rahsia alamat pergerakan tubuh

    Orang dahulu memang suka mengaitkan suatu perkara dgn suatu alamat
    sejauh mana kebenarannya tidaklah di ketahui
    Tetapi yg pasti orang tua tua dahulu banyak meramalkan sesuatu melalui
    pemerhatiannya dan melalui pengalaman pengalaman yg lalu.Mungkin disebabkan byk kebetulan yg belaku menyebab kan mereka mempercayai sesuatu alamat
    Disini diperturunkan beberapa petanda yg berhubung kait dgn pergerakkan tubuh kita.Ia boleh dijadikan sebagai pengetahuan dan bukan utk dipercayai seratus peratus.

    PERGERAKAN TUBUH DAN ALAMATNYA:

    KELOPAK MATA ATAS KANAN BERGERAK-beroleh kewangan

    KELOPAK MATA ATAS KIRI -melihat perempuan

    KELOPAK MATA ATAS KIRI BERGERAK-anda akan berjalan jauh

    KELOPAK MATA BAWAH KANAN -hendak menangis

    EKOR MATA KANAN BERGERAK-menerima kedatangan org jauh

    EKOR MATA KIRI -mendapat sedikit kepayahan

    BIJI MATA KANAN BERGERAK-akan menangis dalan bercinta

    BIJI MATA KIRI -gembira dihati

    KENING KIRI BERGERAK-beroleh kelapangan

    BIBIR ATAS BERGERAK-anda akan bergaduh/berbalas balas jawap dgn seseorg

    BIBIR BAWAH -ada org sedang mengata/mengumpat pasal anda

    SIKU KANAN BERGERAK GERAK-beroleh kebahagiaan

    SIKU KIRI -org yg mengasihi kita akan datang

    BAHU KANAN BERGERAK GERAK-harta akan datang kpd kita

    BAHU KIRI -bakal berjumpa pembesar/ketua

    PIPI KANAN BERGERAK-alamat sakit mata

    PIPI KIRI-sentiasa bahagia

  • #2
    Re: Rahsia alamat pergerakan tubuh

    thanks 4 ur information..

    Originally posted by silverGirl
    KELOPAK MATA ATAS KIRI -melihat perempuan
    apa tanda bila melihat lelaki??

    Comment


    • #3
      Re: Rahsia alamat pergerakan tubuh

      Originally posted by silvergirl


      KELOPAK MATA BAWAH KANAN -hendak menangis

      EKOR MATA KANAN BERGERAK-menerima kedatangan org jauh

      BIBIR BAWAH -ada org sedang mengata/mengumpat pasal anda

      ini memamg biasa terjadi dlm hidupku sehariann..

      Comment


      • #4
        Re: Rahsia alamat pergerakan tubuh

        you girls actually percayakan all this ek ?.. tahyul semua tu... kalau betul pon jadi hanya kebetulan.... six sense laa tu konon... hmm girls and their naluri...

        Comment


        • #5
          Re: Rahsia alamat pergerakan tubuh

          Kalau gatal tapak tangan kiri alamat duit nak keluar koa kena byk2 savings laa... apasal tapak tangan kiri aku asyik gatal jer bila laaa nak gatal tapak tangan kanan lak ni leh kaya skit

          Comment


          • #6
            Re: Rahsia alamat pergerakan tubuh

            kalau kaki slalu bgerak2 ape mak dier arr????

            Comment


            • #7
              Re: Rahsia alamat pergerakan tubuh

              you girls actually percayakan all this ek ?.. tahyul semua tu... kalau betul pon jadi hanya kebetulan.... six sense laa tu konon... hmm girls and their naluri...
              hmm....
              setuju sesangat...

              Comment


              • #8
                Re: Rahsia alamat pergerakan tubuh

                kalu kaki rasa gatal maknanya nak sepak orang ....

                Comment


                • #9
                  Re: Rahsia alamat pergerakan tubuh

                  Bab tengok 'air muka' barangkali boleh ditanyakan kepada orang-oranng tua... sebabnya, air muka seseorang kadang-kadang dapat di'baca' oleh orang-orang yang mahir dan berpengalaman...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Rahsia alamat pergerakan tubuh

                    apa yg tala tau kalu tersedak ada org sebut nama kiter
                    mata kira gerak nak nangis...mata kanan gerak ada org windu...

                    Comment


                    • #11
                      Re: Rahsia alamat pergerakan tubuh

                      sy plak dah dua minggu mulut sy bergerak memanjang..rimas lahhh..
                      .. mungkin ada org bercerita pasal sy kottt ..cewahh prasan je lebihhh ekkk

                      Comment


                      • #12
                        Re: Rahsia alamat pergerakan tubuh

                        Originally posted by Sri_Jogar
                        Kalau gatal tapak tangan kiri alamat duit nak keluar koa kena byk2 savings laa... apasal tapak tangan kiri aku asyik gatal jer bila laaa nak gatal tapak tangan kanan lak ni leh kaya skit
                        gatal tapak tgn kanan bila gaji nak masuk. peh tu asyik gatal tapak tgn kiri jer.....kalu tapak tgn kanan tak gatal2 mmg gaji masuk lambat bulan tu......huhuhu

                        Comment


                        • #13
                          Re: Rahsia alamat pergerakan tubuh

                          jangan kau hampiri tilikan kerana ia haram ke atasmu!!
                          soalnyer...adakah ramalan itu serupa dengan tilikan??

                          Comment

                          Working...
                          X