Announcement

Announcement Module
Collapse
No announcement yet.

Video Perang Gaza Israel 2012

Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Video Perang Gaza Israel 2012

    Perang yg dikatakan utk Netanyahu meraih undi bagi PRU Israel 2012 ni dah memakan hampir seratus nyawa atau lebih.

    Kita kumpulkan video utk tatapan kita bersama. Ni ada satu kat FB..


    Last edited by nokai; 21-11-12, 01:35 AM. Reason: embed video

  • #2
    Re: Video Perang Gaza Israel 2012

    nak share jugak...

    Last edited by nokai; 21-11-12, 01:41 AM. Reason: embed video

    Comment


    • #3
      Re: Video Perang Gaza Israel 2012

      Originally posted by mnajem View Post
      Perang yg dikatakan utk Netanyahu meraih undi bagi PRU Israel 2012 ni dah memakan hampir seratus nyawa atau lebih.

      Kita kumpulkan video utk tatapan kita bersama. Ni ada satu kat FB tapi aku tak boleh nak tepek macam Youtube. Harap2 korang boleh tengok:


      https://www.facebook.com/photo.php?v=506195522739165
      Allahurabii...

      minit 4.30, 4.50+ setakat tuh je la tgk, tak sanggup dah.. rumah org awam kena bom, kanak2 jadi mangsa apa justifikasi pertahankan diri israel ni.... Allah...

      Comment


      • #4
        Re: Video Perang Gaza Israel 2012

        cilakak la Israel ni, kesian aku tengok budak kecik tu mati, dua biji la tu kat dada, sorang lagi satu kat dada gak, satu lagi kat kepala.

        Comment


        • #5
          Re: Video Perang Gaza Israel 2012

          ni lagi sakit hati tengok. bloody hell punya.

          https://www.facebook.com/photo.php?v=177156875758660

          Comment

          Working...
          X