Announcement

Announcement Module
Collapse
No announcement yet.

Tragedi Ngeri Di Hutan Rompin Pahang!!!!!

Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tragedi Ngeri Di Hutan Rompin Pahang!!!!!

    Hutan Rompin tanggal 16/04/01...tepat pukul 6:56 ptg...seorang pelajar ting.4 yg sedang mengikuti perkhemahan sekolah...di jumpai mati ditelan ular sawa sepanjang 10 meter...peristiwa ini di rahsiakan oleh pihak akhbar...dan kerajaan negeri Pahang drp pihak umum.

    *Utk sesiapa yg nak bagi anak berkhemah...be careful ok.*

  • #2
    macam mane budak tu kene makan dgn ular...........
    ni mesti tak dengar cakap ni.............

    Comment


    • #3
      ni ada lagi...

      Comment


      • #4
        last picture bebeh....CIO!!

        Comment


        • #5
          tu binatang ape............ tengok cam ular tapi takkanlah besar sangat......gambar ni ade kaitan ke ngan gambar ular makan budak tu..........

          Comment


          • #6
            ala takkan dah habis dah.......

            Comment


            • #7
              ni je yg ada....aku amik dr email aku..ada org kasik..heh

              Comment


              • #8
                mm...tak pelah......tapi kalau ade gambar letaklah lagi yer.......

                Comment


                • #9

                  eh naper plak nak rahsiakan nie ????

                  Comment


                  • #10
                    hmmm....nie mmg betul terjadi nie dulu...time tu aku pon dapat gambar macam tu...tapi tatau lak yg ianya dirahsiakan..ada ape kat harian metro.

                    Comment


                    • #11
                      Bahaya tul la.. tp satu lagi kalu masa khemah.. kalu nak gi memana.. jgn sorang diri. gi berdua..

                      Comment


                      • #12
                        Kiriman asal oleh tuahayam
                        Bahaya tul la.. tp satu lagi kalu masa khemah.. kalu nak gi memana.. jgn sorang diri. gi berdua..

                        Bahaya jugak tu kena bertiga........ Sorang tolong jaga sorang lagi look for help.....

                        Comment


                        • #13
                          bertiga pun tak ok gak...nanti yg berjaga kena apa2 kang..ha..elok berempat la..gi mana2 berdua..baru ok

                          Comment


                          • #14

                            baik satu rombongan hehehehe coz senang jadi aperČ kumpulan mencari ramai...

                            Comment


                            • #15
                              hmm...ajal dia kot...kenyang ular tu...hal ni jadi rahsia krn nak jaga kepentingan sesetengah individu/..biasa laa tu kan cam ada citer yg aku dengar di taman negara..dimana mrk jumpa mayat tanpa kepala seramai 7 orang....kisah ni juga jadi rahsia krn nak jaga kepentingan....tapi tutup2 pon akan bocor gak...

                              Comment

                              Working...
                              X